Monday, January 26, 2009

Dit moet eff in t nederlands

Ok,
Vandaag was een zware dag. D. had niet al te best geslapen, dus na t werk was ik kapot.
Toen moest ik m'n kleine nog bij oma halen, en t was voorbij d'r bed tijd, dus ze was erg overstuur toen ze m'n stem hoorde...
Was wel lief, zodra ze in d'r maxi zat (moest echt vechten om haar er in te krijgen) toen was ze ineens rustig... die wist meteen... ik ga naar huis!!
Thuis was ze dus ook weer relaxed. Ze is na haar ritueeltje rustig gaan slapen en heeft niet meer gejammert (de laatste tijd jammert ze nog even een poosje door voordat ze echt inslaap valt, en slaapt dan ook onrustig de rest van de nacht).
Toen ze in bed lag belde m'n mannetje even om te kijken hoe alles was gegaan, en lichte nog even uit dat America's Next Top Model op tv was.
Ik was net optijd voor t laatste stukje, en omdat de tv toch al aan was en ik nog moest eten besloot ik ook Project Runway te kijken.... en Janice Dick-nogwat- Agency, en pas bij Beauty And The Best realiseerde ik me dat ik geen tv hoefte te kijken (ik ben niet echt een Janice fan.... ik vind d'r een beetje eng), maar wilde wel wakker blijven tot m'n mannetje thuis zou komen.
Dus om 23:30 komt de lieverd binnen, we kletsen een beetje over de dag en nogwat, ik geef aan dat ik toch echt ga slapen want ik ben zo gaar als wat... er valt zo'n duffe stilte omdat we beide moe zijn en ineens zegt ie:

"Die blonde lag er bijna uit he?"..........


Oh! Hij revereerde naar America's Next Top Model, een programma die hij totaal niet boeiend vind! T klonk zo raar uit zijn mond, omdat ie echt geboeid had zitten kijken (op z'n werk)...
Hij had er ook echt een mening over.... Hij vond die blonde echt stom, maar begreep Tyra wel met haar keuze.....

*stilte*
En toen schoot ik kei hard in de lach....

Toch leuk als je mannetje zich zo verdiept in je favoriete maar onzinnige tv programmas.
Wat wil een chicka nog meer ;-)

No comments: